У згради Покрајинске владе, протекле недеље свечано су уручене награде ауторима најбољих радова у оквиру пројекта „Афирмација мултикултурализма и толеранције у Војводини”.
Форум за едукацију, сарадњу, афирмацију и подршку грађанском друштву у сарадњи с Покрајинским секретаријатом за образовање, прописе, управу и националне мањине – националне заједнице, у оквиру пројекта „Афирмација мултикултурализма и толеранције у Војводини”, односно потпројекта „Мултикултурализам на клик”, ове године расписао је четири наградна конкурса, по два за ученике основних школа и два за ученике средњих школа.
У оквиру наведених конкурса ученици су имали прилику да путем различитих форми искажу аутентично лично виђење етничке разноликости и културних специфичности етничких заједница у АП Војводини, а велики број пристиглих пријава потврдио је да постоји велико интересовање за ову тему. Према речима Слађане Бурсаћ, заменице покрајинског секретара, заједнички циљ свих конкурсних линија био је усмерен на очување идентитета националних мањина – националних заједница у АП Војводини, а занимљиве теме и вредне награде подстакле су ученике да узму учешће на конкурсима.
Једна од награђених у категорији видео радова била је и Катарина Кулић, ученица трећег разреда врбаске Гимназије. Она је на часовима изборног програма Уметност и дизајн, у менторству проф. Младена Ђуричића, креирала занимљив видео на тему „Ускршња трпеза“, а захваљујући оригиналном приступу теми, рад се посебно издвојио и награђен је 2. местом.
Осим дипломе која јој је уручена на свечаности у Покрајинској влади, Катарина Кулић награђена је и вредним наградама – техником/геџетима у вредности од 30.000 динара. Овај гест организатора показао је да изузетно вреднују и цене рад ученика, а такође и жељу да – уз помоћ нове технике – ученици наставе да развијају своју креативност и још успешније испуњавају школске обавезе. Овом приликом честитамо Катарини постигнути успех и надамо се да ће својим примером подстаћи и друге ученике да узимају учешће на неким будућим конкурсима.
Фотографије и делови текста преузети са сајта Покрајинског скеретаријата за образовање.